Проєкт:
Формативне дослідження в Україні — Ігрові фільми
Збір даних
Altai Consulting (Франція)
Вивчення реакції батьків та дітей на п'ять короткометражних фільмів, пов'язаних з українською культурною ідентичністю. У рамках дослідження було проведено 50 глибинних інтерв'ю з респондентами, з метою з'ясування їхнього сприйняття відео та їхнього змісту (важливості, релевантності для дитини, симпатій до персонажів тощо).
Проєкт:
Аналіз ринку Кенії: кукурудза насіннєва
Послуга:
Дослідження ринку
Клієнт:
Українська агрокомпанія
Дослідження аграрного ринку Кенії щодо потенційного експорту кукурудзи насіннєвої з України. Врахування щодо аналізу регулювання митних процедур. Глибина ринку. Розрахунок ціни. Логістика. Споживчий характер. Конкурентне середовище. Аналіз сертифікацій і квотування. Податкування.
Проєкт:
Віртуальна місія з акселерації експорту в Україну
Послуга:
Пошук партнерів і дослідження ринку
Клієнт:
Національне агентство сприяння торгівлі Малайзії
Підтримка нетворкінгового заходу для малайзійських компаній, що прцюють у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, електротехніки та електроніки, медичних рукавичок, паливних добавок, пальмової олії та продуктів на основі кокосової олії. Пошук відповідних партнерів з України. Презентація потенціалу української економіки в окремих галузях для малазійського бізнесу.
Проєкт:
Дослідження ринку кави України
Послуга:
Дослідження ринку
Клієнт:
Група компаній у сфері роздрібної торгівлі
Комбіноване дослідження (кабінетне+ польове) ринку кави в найбільших містах України та визначення особливостей ціноутворення на кавову продукцію. Зібр та обробка даних і підготовка рекомендацій щодо дій на цьому ринку для групи компаній Terwin Group (EVA).
Проєкт:
Дослідження ВПК Східної Європи
Послуга:
Дослідження
Клієнт:
Defence iQ
Оцінка юридичних та фізичних викликів з точки зору прийняття стандартів НАТО Україною та обмеження впливу НАТО на переозброєння України. Вивчення партнерства України з іншими країнами Східної Європи у нарощуванні промислового та військового потенціалу.