PER ASPERA – AD ASTRA

I THINK TANK


PER ASPERA – AD ASTRA

I THINK TANK


еМобайл

Illustration


ОЛЕГ СОЛОМАХА

Продакт-менеджер мобільного додатку Prom.ua

Як мобільні звички українців змінили онлайн-торгівлю

Покупці активно використовують мобільний інтернет — природно, збільшилася кількість замовлень, що робляться з мобільних. Наприклад, у 2017 році на Prom.ua частка замовлень з мобільних становила 33%, а з десктопа — 62%. У 2018 році мобільні замовлення виросли до 45%. В результаті, бізнес-продукти розробляються і тестуються, в першу чергу, для мобільної версії, а вже потім для ПК.

Величезний вплив спричиняють мобільні додатки, які збирають в собі ядро ​​лояльних покупців. Із такою аудиторією потрібно працювати інакше. Якщо користувач ПК може довго вивчати товар, відкривати десятки різних сторінок, то на смартфоні людина моментально піде з сайту або програми, з якими незручно працювати.

Крім того, частота покупок у користувача мобільного застосування в 13 разів вище, ніж у користувача ПК, а середній чек майже зрівнявся.

Якщо раніше бізнесу необхідно було працювати тільки з браузерами на платформі Windows або Linux, то зараз потрібно приділяти увагу ще й системам Android та iOS

Олег Соломаха

Розподіл користувачів Prom.ua

Illustration

Оскільки звички користувача смартфона і ПК сильно різняться, то бізнесу доводиться міняти підхід до аудиторії. Так, в комунікації на додаток до електронних листів, з'являються push-повідомлення. У свою чергу, це змінює маркетингові підходи і технічну інфраструктуру.

Якщо раніше бізнесу необхідно було працювати тільки з браузерами на платформі Windows або Linux, то зараз потрібно приділяти увагу ще й системам Android та iOS. І у кожної з платформ є своя аудиторія з особливими звичками. Особливо важливо враховувати, що є mobile only користувачі, для яких смартфон є єдиним пристроєм.