THINK TANK

І....PER ASPERA – AD ASTRA


THINK TANK

І....PER ASPERA – AD ASTRA


еРеклама

Illustration
Illustration


ЕРНЕСТ ПРІМЄРОВ ТА ЯРОСЛАВ ЛИСЕНКО

«LP-SMM» AGENCY

Просування в соціальних мережах — це чудова можливість залучити цільову аудиторію та продати Ваш товар чи послугу.
SMM — це ефективне використання соціальних платформ як каналів просування бізнесу, що спрямовані на роботу з цільовою аудиторією в соціальних мережах.

SMM — це найбільш перспективний і водночас швидкий метод просування бренду. Основне його завдання — створення та просування цікавої потенційному клієнту реклами, що викликає довіру та наближає його до обрання Вашої компанії.

Соціальні медіа розвиваються з великою швидкістю, і якщо сьогодні компанія досі не вийшла у соціальний простір, то вже завтра вона стане неконкурентноспроможною.

«Три Кити»

У соціальних мережах існують три основних «кити», на яких тримається все SMM просування:
1. Якісний контент.
2. Постійна присутність у мережі.
3. Робота з негативом.

Головна цінність для кінцевого споживача від Вашої присутності в інтернеті — це контент. Так чи інакше, всі приходять в мережу саме за якісною інформацією.

Те, про що Ви розповідаєте, має бути актуальним, цікавим, а найголовніше — корисним для споживача. Публікувати контент у соціальних мережах слід обережно та ненав'язливо, повільно скорочуючи відстань від клієнта до бренду.

Важливість SMM в Україні

Розглянемо статистику найбільш популярних соціальних мереж в Україні, яка визначає важливість SMM для малих та середніх підприємств. 

1

FACEBOOK

Таргетована реклама в Facebook — один із найважливіших каналів performance-маркетингу, проте для його ефективного використання необхідно відстежувати й своєчасно застосовувати нові інструменти просування в мережі, які регулярно з'являються в рекламному кабінеті найбільшої соціальної мережі світу. Тут усе дуже просто: те, що було в тренді ще місяць тому, сьогодні може просто не працювати.
• 66% дорослих користуються Facebook щодня, що робить його найбільш широко використовуваною соціальною мережею на сьогодні. Згідно з дослідженнями аудиторії соціальної мережі Facebook, станом на січень 2019 року ним активно користувалося 13 млн українців. Із 2018 року кількість українських користувачів зросла на 3 млн (+ 30%), а за 5 років (з березня 2014 року) зростання склало 9,8 млн осіб (+ 306,2%).

Illustration

Які завдання вирішує SMM?

Маркетинг соціальних медіа розв’язує цілий спектр задач, пов'язаних із просуванням бренду:
- зростання популярності бренду;
- збільшення відвідуваності веб-сайту компанії;
- підвищення лояльності аудиторії до компанії;
- збільшення кількості відвідувачів сайту та передплатників;
- покращення зв'язків із громадськістю;
- отримання прибутків;
- інформування про акції та знижки;
- отримання зворотного зв'язку від клієнтів.

Основні інструменти SMM-маркетингу:

- розробка та створення сторінок, публічних груп, постів та блогів на різних соціальних платформах;
- заповнення матеріалів та реєстрація соціальних мереж;
- стимулювання інтересу аудиторії до спільноти;
- підтримка дискусій, відповідей на коментарі, прихованого маркетингу, проведення обговорень від імені компанії;
- просування веб-сайтів у громадах;
- реклама в тематичних спільнотах і на сторінках відомих блогерів;
- робота з негативом, створення позитивного іміджу бренду;
- вірусний маркетинг;
- створення додатків, ігор та їхнє просування серед користувачів соціальних медіа.
- розробка стратегії аналітики та розвитку бренду;
- можливість налаштування таргетованої реклами;
- SEO — оптимізація інтернет-ресурсів для соціальних мереж.