PER ASPERA – AD ASTRA I THINK TANK
Ranked Best New Think Tank by 2020 Global Go To Think Tank Index
Просування в соціальних мережах — це чудова можливість залучити цільову аудиторію та продати Ваш товар чи послугу.
SMM — це ефективне використання соціальних платформ як каналів просування бізнесу, що спрямовані на роботу з цільовою аудиторією в соціальних мережах.
SMM — це найбільш перспективний і водночас швидкий метод просування бренду. Основне його завдання — створення та просування цікавої потенційному клієнту реклами, що викликає довіру та наближає його до обрання Вашої компанії.
Соціальні медіа розвиваються з великою швидкістю, і якщо сьогодні компанія досі не вийшла у соціальний простір, то вже завтра вона стане неконкурентноспроможною.
«Три Кити»
У соціальних мережах існують три основних «кити», на яких тримається все SMM просування:
1. Якісний контент.
2. Постійна присутність у мережі.
3. Робота з негативом.
Головна цінність для кінцевого споживача від Вашої присутності в інтернеті — це контент. Так чи інакше, всі приходять в мережу саме за якісною інформацією.
Те, про що Ви розповідаєте, має бути актуальним, цікавим, а найголовніше — корисним для споживача. Публікувати контент у соціальних мережах слід обережно та ненав'язливо, повільно скорочуючи відстань від клієнта до бренду.
Важливість SMM в Україні
Розглянемо статистику найбільш популярних соціальних мереж в Україні, яка визначає важливість SMM для малих та середніх підприємств.
Які завдання вирішує SMM?
Маркетинг соціальних медіа розв’язує цілий спектр задач, пов'язаних із просуванням бренду:
- зростання популярності бренду;
- збільшення відвідуваності веб-сайту компанії;
- підвищення лояльності аудиторії до компанії;
- збільшення кількості відвідувачів сайту та передплатників;
- покращення зв'язків із громадськістю;
- отримання прибутків;
- інформування про акції та знижки;
- отримання зворотного зв'язку від клієнтів.
HACK UKRAINE
DIGEST "HackUkraine" - WHAT IS IT?
HackUkraine is a special project of the foreign-policy think tank «ADASTRA» aimed at broadening an often narrow understanding of Ukrainian politics, legal system, and economic development. Initially, ADASTRA`s foremost ambition was to open the world to Ukraine, and now it is high-time to HackUkraine for the World. In fortnight digests, our seasoned experts will deliver research on the main political, legal, and economic issues discussed openly or sometimes off-the-record behind closed doors.