I RESEARCHING

Ми здійснюємо систематичний збір, обробку та аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих стратегічних рішень.

ДОСЛІДЖЕННЯ

Ми проводимо дослідження з метою вдосконалення ефективності компаній наших клієнтів. Кожне питання, яке виникає на межі прийняття стратегічного рішення компанії, – потребує ґрунтовної відповіді.

  • МАРКЕТИНГОВЕ

    ● Дослідження конкурентного середовища– Аналіз ринкового середовища та його динаміки– Оцінка конкурентів та конкуретного середовища– Визначення ціноутворення– Визначення середніх цін на продукт чи послугу
    ● Дослідження споживача– Аналіз цільової аудиторії– Оцінка купівельної спроможності споживача– Аналіз ментальних корзин споживача– Оцінка задоволеності клієнта– Аналіз сприйняття реклами споживачем– Оцінка лояльності клієнтів до бренду
    ● Дослідження позиції компанії на ринку– Оцінка ролі суб'єкта на ринку– Аналіз конкуретного позиціонування– Аналіз конкурентності цін– Оцінка ефективності внутрішніх процесів, PR компаній, стратегічних рішень

  • НАУКОВЕ

    Дослідження об'єкта за допомогою наукових методів (емпіричних та теоритичних). Основою є виявлення закономірностей та причин їхнього виникнення, розвитку та трансформації.

  • СОЦІОЛОГІЧНЕ

    Дослідження на базі наукових методів для отримання знань про соціальні явища.

  • ІСТОРИЧНЕ

    Дослідження на основі історичних джерел з метою відтворення подій минулого.

ЗБІР ДАНИХ

Щодня навколо нашого життя в інтернет-просторі збирається величезна кількість інформації яку називають BIG DATA. Її обсяг не виміряти теребайтами, а знайти потрібні дані вкрай важко через надмірну кількість інтернет-сміття. Але ми беремо на себе цю роботу, щоб допомогти вам знайти необхідну інформацію.

  • ІНТЕРВ'ЮВАННЯ

    ● ОНЛАЙН ІНТЕРВ'ЮВАННЯ- Проведення онлайн інтверв'ю на платформах відеозв'язку- Проведення телефонних опитувань
    ● ОФЛАЙН ІНТЕРВ'ЮВАННЯ- Польові опитування цільової аудиторії- Польові опитування громадськості

  • АНКЕТУВАННЯ

    ● Проведення письмових соціологічних опитувань без прямого контакту інтерв'юера з респондентом.
    ● Проведення електронних соціологічних опитувань без прямого контакту інтерв'юера з респондентом.

  • ФОКУС-ГРУПИ

    ● Опитування фокус-груп
    ● Соціометричні опитування
    ● Експертні опитування

  • OPEN BIG DATA

    Збір та оцінка наявної інформації, яка знаходиться у відкритих джерелах, підготовлених для інших цілей.

АНАЛІЗ ДАНИХ

Наша команда аналізує десятки гігабайтів професійної інформації щодня, щоб знайти легкі відповіді на важкі запитання наших клієнтів.

  • ЯКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

    ● Аналіз мотиваційних аспектів поведінки респондентів, персональних очікувань, уявлень, цінностей
    ● Аналіз іміджу компанії, організації
    ● Обробка моделей поведінки споживача, електоральної поведінки, глядацької аудиторії
    ● Аналіз основних стимулів та бар’єрів реалізації фінальних цілей клієнта
    ● Виявлення нереалізованих потреб респондентів щодо певної ринкової категорії
    ● Аналіз та тестування рекламних концепцій та макетів рекламних матеріалів (відеороликів, рекламних листівок, програм політичних партій тощо)
    ● Аналіз і тестування концепції нового продукту чи створення нового продукту, PR компанії

  • КІЛЬКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

    ● Визначення частоти й обсягу споживання товару
    ● Аналіз опитуваня громадської думки
    ● Порівняльний аналіз відносної ефективності готових концепцій

  • КАБІНЕТНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

    Аналіз та обробка наявної інформації, що зберігається у відкритих джерелах (зовнішніх та внутрішніх), підготовлених для інших цілей.

  • ПОЛЬОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

    Аналіз та збір даних, що формуються з первинних джерел інформації, таких як опитування, спостереження, експеримент та панель.

  • КОМБІНОВАНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

    Поєднання кабінетного та польового методів дослідження.

  • МЕДІАМОНІТОРИНГ

    Моніторинг та аналіз даних про згадування компанії, організації, установи, фізичної особи в медіа.

ЕКСПЕРТНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Аналітики нашої команди та експерти Аналітичного центру ADASTRA можуть запропонувати вам рекомендації на базі доступних даних щодо вдосконалення механізмів роботи ваших процесів, ініціатив, організацій, проєктів тощо.

  • РЕКОМЕНДАЦІЇ

    Повідомелння рекомендаційного характеру, щодо вдосконалення процесів та механізмів організації компанії задля його ефективнішого функціонування.

  • КОМЕНТАРІ

    Коментарі критичного характеру від експертів щодо процесів та механізмів організації компанії задля вдосконалення робочих та організаційних процесів.

  • РЕВ'Ю

    Комплексний експертний огляд діяльності вашої організації, компанії.

  • МОДЕЛЮВАННЯ

    Моделювання проєктів змін і реформування діяльності колективу та функціонування внтрушініх чи зовнішніх процесів компанії.

  • РОЗРОБКА МЕТОДОЛОГІЇ

    Розробка нашими аналітиками доцільної методології для вашого дослідження та стабільного моніторингу кількісних даних чи якісних характеристик.

БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ЯКІСНУ АНАЛІТИКУ?

Заповніть форму та отримайте зворотню відповідь протягом двох робочих днів!

Додайте технічне завдання за наявності*
Обрати файл

Дякуємо!

Наша команда зконтактується із Вами найближчим часом!

Can't send form.

Please try again later.

IT-РІШЕННЯ

У СУЧАСНОМУ СВІТІ НЕДОСТАТНЬО ПРОСТО ІСНУВАТИ, ВАЖЛИВО БУТИ ТЕХНОЛОГІЧНИМ

  • МЕДІАМОНІТОРИНГ

    Підключення до цифрових систем онлайн-стеження над медіа присутністю вашого бренду в провідних засобах масової інформації. Робота з інструментами аналітики Google Analytics, Amplitude, Tableau, Grafana.

  • ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ

    Налаштування візуалізації об'ємних даних для зручності проведення аналітичної роботи завдяки цифровим платформам Google Data Studio, Power BI та ін.

ЗВ'ЯЗОК ІЗ НАМИ...

Ми відкриті до ваших звернень щодо будь-яких питань бізнесу, засобів масової інформації чи особистих запитів:

АДРЕСА

Київ, Україна

ГРАФІК

Понеділок-П'ятниця 09:00 - 18:00

КОНТАКТ

+38 (095) 459 29 54au.gro.artsada%40gnihcraeser

Ми намагаємося щодня робити наших клієнтів щасливими, даючи їм можливість приймати правильні рішення в складних ситуаціях, коли вони найбільше потребують допомоги

— Команда ADASTRA I RESEARCHING

Дякуємо!

Надамо відповідь найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

КОМУ ЦЕ ПОТРІБНО?

Ми будуємо відкритий діалог з усіма, хто потребує наших послуг

СТАРТАПИ

ВЛАСНИКИ БІЗНЕСУ

МАРКЕТОЛОГИ

ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

ОРГАНИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

ОСВІТНІ УСТАНОВИ

ВИРІШЕННЯ ВАШИХ ПРОБЛЕМ!

Combined ShapeCreated with Sketch.

Втрата клієнтів через конкуренцію

Зменшення рівня продажів

Низька ефективність реклами

Втрата розуміння вектору розвитку

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

НАШІ КЛІЄНТИ

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

НАШІ РЕЗУЛЬТАТИ В ЦИФРАХ

реалізованих проєктів I RESEARCHING

35

правцівників персоналу I ADASTRA

30

% віддача нашої команди клієнтам I RESEARCHING

100

Ranked Best New Think Tank by 2020 Global Go To Think Tank Index

Location

Kyiv, Ukraine

Website

adastra.org.ua

E-mail

au.gro.artsada%40artsada