Дякуємо!
Наша команда зконтактується із Вами найближчим часом!
I RESEARCHING
Ми ваш партнер для розвитку бізнесу.
ДОСЛІДЖЕННЯ
Ми проводимо дослідження з метою вдосконалення ефективності компаній наших клієнтів. Кожне питання, яке виникає на межі прийняття стратегічного рішення компанії, – потребує ґрунтовної відповіді.
РИНКОВЕ ТА МАРКЕТИНГОВЕ
● Дослідження конкурентного середовища– Аналіз ринкового середовища та його динаміки– Оцінка конкурентів та конкуретного середовища– Визначення ціноутворення– Визначення середніх цін на продукт чи послугу
● Дослідження споживача– Аналіз цільової аудиторії– Оцінка купівельної спроможності споживача– Аналіз ментальних корзин споживача– Оцінка задоволеності клієнта– Аналіз сприйняття реклами споживачем– Оцінка лояльності клієнтів до бренду
● Дослідження позиції компанії на ринку– Оцінка ролі суб'єкта на ринку– Аналіз конкуретного позиціонування– Аналіз конкурентності цін– Оцінка ефективності внутрішніх процесів, PR компаній, стратегічних рішень
СОЦІОЛОГІЧНЕ
Дослідження на базі наукових методів для отримання знань про соціальні явища.
ПОЛІТИЧНЕ
● Аналіз політики партій (як парламентських, так і позапарламентських) та окремих державних діячів● Аналіз процесу прийняття рішень на національному та регіональному рівнях● Дослідження діяльності груп впливу● Дослідження регіональної політики● Підготовка аналітичних брифів та non paper.
НАУКОВЕ
Дослідження об'єкта за допомогою наукових методів (емпіричних та теоритичних). Основою є виявлення закономірностей та причин їхнього виникнення, розвитку та трансформації.
ЗБІР ДАНИХ
Щодня навколо нашого життя в інтернет-просторі збирається величезна кількість інформації яку називають BIG DATA. Її обсяг не виміряти теребайтами, а знайти потрібні дані вкрай важко через надмірну кількість інтернет-сміття. Але ми беремо на себе цю роботу, щоб допомогти вам знайти необхідну інформацію.
ІНТЕРВ'ЮВАННЯ
● ОНЛАЙН ІНТЕРВ'ЮВАННЯ- Проведення онлайн інтверв'ю на платформах відеозв'язку- Проведення телефонних опитувань
● ОФЛАЙН ІНТЕРВ'ЮВАННЯ- Польові опитування цільової аудиторії- Польові опитування громадськості
АНКЕТУВАННЯ
● Проведення письмових соціологічних опитувань без прямого контакту інтерв'юера з респондентом.
● Проведення електронних соціологічних опитувань без прямого контакту інтерв'юера з респондентом.
ФОКУС-ГРУПИ
● Опитування фокус-груп
● Соціометричні опитування
● Експертні опитування
OPEN BIG DATA
Збір та оцінка наявної інформації, яка знаходиться у відкритих джерелах, підготовлених для інших цілей.
АНАЛІЗ ДАНИХ
Наша команда аналізує десятки гігабайтів професійної інформації щодня, щоб знайти легкі відповіді на важкі запитання наших клієнтів.
ЯКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
● Аналіз мотиваційних аспектів поведінки респондентів, персональних очікувань, уявлень, цінностей
● Аналіз іміджу компанії, організації
● Обробка моделей поведінки споживача, електоральної поведінки, глядацької аудиторії
● Аналіз основних стимулів та бар’єрів реалізації фінальних цілей клієнта
● Виявлення нереалізованих потреб респондентів щодо певної ринкової категорії
● Аналіз та тестування рекламних концепцій та макетів рекламних матеріалів (відеороликів, рекламних листівок, програм політичних партій тощо)
● Аналіз і тестування концепції нового продукту чи створення нового продукту, PR компанії
КІЛЬКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
● Визначення частоти й обсягу споживання товару
● Аналіз опитуваня громадської думки
● Порівняльний аналіз відносної ефективності готових концепцій
КАБІНЕТНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Аналіз та обробка наявної інформації, що зберігається у відкритих джерелах (зовнішніх та внутрішніх), підготовлених для інших цілей.
ПОЛЬОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Аналіз та збір даних, що формуються з первинних джерел інформації, таких як опитування, спостереження, експеримент та панель.
КОМБІНОВАНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Поєднання кабінетного та польового методів дослідження.
МЕДІАМОНІТОРИНГ
Моніторинг та аналіз даних про згадування компанії, організації, установи, фізичної особи в медіа.
ЕКСПЕРТНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Аналітики нашої команди та експерти ADASTRA можуть запропонувати вам рекомендації на базі доступних даних щодо вдосконалення механізмів роботи ваших процесів, ініціатив, організацій, проєктів тощо.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Рекомендації щодо вдосконалення процесів та механізмів організації компанії задля його ефективнішого функціонування.
РЕВ'Ю
Комплексний експертний огляд діяльності вашої організації, компанії.
МОДЕЛЮВАННЯ
Моделювання проєктів змін і реформування діяльності колективу та функціонування внтрушініх чи зовнішніх процесів компанії.
РОЗРОБКА МЕТОДОЛОГІЇ
Розробка нашими аналітиками доцільної методології для вашого дослідження та стабільного моніторингу кількісних даних чи якісних характеристик.
БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ЯКІСНУ АНАЛІТИКУ?
Заповніть форму та отримайте зворотній зв'язок одразу!
IT-РІШЕННЯ
У СУЧАСНОМУ СВІТІ НЕДОСТАТНЬО ПРОСТО ІСНУВАТИ, ВАЖЛИВО БУТИ ТЕХНОЛОГІЧНИМ
КОМУ ЦЕ ПОТРІБНО?
Ми будуємо відкритий діалог з усіма, хто потребує наших послуг
НАШІ КЛІЄНТИ
ЗВ'ЯЗОК ІЗ НАМИ...
Ми відкриті до будь-яких ваших звернень від бізнесу, засобів масової інформації чи особистих запитів:
АДРЕСА
Київ, Україна
Понеділок-П'ятниця 09:00 - 18:00
+38 (095) 459 29 54au.gro.artsada%40gnihcraeser
Ми намагаємося щодня робити наших клієнтів щасливими, даючи їм можливість приймати правильні рішення в складних ситуаціях, коли вони найбільше потребують допомоги
— Команда ADASTRA I RESEARCHING
ADASTRA
ADASTRA
THINK TANK
Ranked Best New Think Tank by 2020 Global Go To Think Tank Index
Адреса
Kyiv, Ukraine
Сайт
adastra.org.ua
Пошта
au.gro.artsada%40artsada